Image result for €«Øلودگی Øوتی€€Ž

     آیا می دانید ؟ : سازمان بهداشت جهانی آلودگی صوتی را طاعون مدرن نامیده است زیرا آلودگی صوتی تندرستی انسان را به خطر انداخته و باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی ، دیابت ، فشارخون ، افسردگی ، کاهش شنوایی و افزایش استرس ، می شود .
به گزارش پایگاه اینترنتی " ایندیپندنت " ، سازمان بهداشت جهانی همچنین از آلودگی هوا به عنوان مهمترین عامل بروز سرطان نام برده و با این حال آلودگی صوتی را پس از آلودگی هوا دومین عامل ویرانگر زیست محیطی تاثیر بر سلامت ، دانسته است  بارها این سوال پیش می آید که چرا مردم این زمان زود عصبانی شده و از کوره در می روند به سرعت جواب می شنوید آقا تنگنای اقتصادی است! البته مشکلات اقتصادی می تواند یکی از عوامل نا راحتی و استرس باشد ولی چه بسا افرادی هستند که هیچ مشکل اقتصادی ندارند ولی به طور شدیدی از حالت طبیعی خارج می شوند و یا به انواع بیماری ها گرفتار و یا در قدیم الایام که مردمانی از مشکلات اقتصادی بیشتری برخوردار بودند اگرچه از نظر جسمی بر اثر رعایت نکردن مسائل بهداشتی به انواع بیماری های واگیر دچار می شدند ولی از نظر روحی سر زنده تر از مردمان امروز بودند زیرا دچار عوامل مهم بیماری های روحی و جسمی یعنی آلودگی های محیط اعم از صوتی و غیره نبودند. 

 

آلودگی ,صوتی ,اقتصادی ,بیماری ,آلودگی صوتی ,انواع بیماری ,مشکلات اقتصادی ,سازمان بهداشت ,بهداشت جهانی ,سازمان بهداشت جهانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت ریموت کنترل ساگا Gamemhr بهترین سایت گل سنگ کسب و کار موفق نقاشی ساختمان سمنت برد من برای او ... او برای ؟؟؟؟؟